سوپروایزر فروش کیست؟

سوپروایزر فروش

سوپروایزر فروش کیست؟

[تعداد: 1   میانگین: 4/5]

سوپروایزر یا سوپروایزر فروش کیست؟ وظایف سوپروایزر چیست؟ در این مقاله به معرفی یکی دیگر از مشاغل و اصطلاحات عرصه فروش مویرگی میپردازیم.

در گذشته و در معرفی مشاغل مرتبط با پخش مویرگی به معرفی و تشریح تفاوت بازاریابی با ویزیتوری پرداختیم و این دو شغل را معرفی کردیم.

همچنین به معرفی ابزارهای مورد نیاز آن ها یعنی نرم افزار بازاریابی و ویزیتوری یا اپلیکیشن ویزیتوری و بازاریابی اندروید پرداختیم و از امکان دانلود نرم افزارهای پخش مویرگی در دو نسخه اندروید و آی او اس که دسیما فراهم کرده است سخن گفتیم.

طبیعی است که هر فعال عرصه پخش مویرگی باید به ابزارها، اصطلاحات و مشاغل عرصه پخش و فروش مویرگی آگاه باشد و تلاش ما نیز بر این است تا طی مقالات پخش مویرگی به معرفی اصطلاحات و مشاغل عرصه پخش و توزیع بپردازیم.

سوپروایزر فروش کیست؟

در آغاز به معرفی سوپروایزر می پردازیم.

سوپروایزر فروش در واقع یکی از ویزیتورهای مجموعه، مثلا شرکت پخش و توزیع مویرگی است که به رهبری و مدیریت سایر ویزیتورها می پردازد.

سوپروایزر فروش حرفه ای موظف به سرآوری سایر ویزیتورها و ارائه نکات آموزشی لازم به خصوص نیروهایی جدید است.

وی را همچون کاپیتان یک مجموعه کوچک در حدود 5 الی 6 نفری از ویزیتورها معرفی می کنند که نقش رابط بین ویزیتورها و سرپرست فروش را نیز به عهده دارد

وظایف سوپروایزر فروش

او تمام نیرو، فعالیت و برنامه ریزی اش را باید در جهت افزایش فروش به کمک نیروهای فروش بسیج کند.

وی همچنین باید مسئولیت فروش و ویزیت آن دست از مناطقی که فعلا فاقد ویزیتور هستند را به عهده بگیرد تا هیچ منطقه ای خالی نماند.

از دیگر وظایفی که بر عهده سوپروایزر حرفه ای فروش است میتوان به رفع ایرادات ویزیتورها در حین فعالیت به خصوص ایرادات مربوط به زبان بدن اشاره کرد.

حقوق سوپروایزر فروش

با این حساب طبیعی است که حقوق و درآمد سوپروایزر بیشتر از فعالیت ویزیتوری خودش باشد.

بنابراین در کنار آن حقوقی ثابت برای سوپروایزر در نظر میگیرند و یا پورسانتی که برگرفته از پورسانت و فعالیت ویزیتورهای تحت امر اوست به وی تعلق می گیرد.

وظایف سوپروایزر فروش

در بالا به مختصر وظایف سوپروایزر اشاره کردیم؛ با این وجود به تعداد دیگری از وظایف او اشاره می کنیم.

او باید در ابتدا حضور و غیاب پرسنل زیر مجموعه اش را بررسی کند.

سپس باید موقعیت ویزیتور در مسیرهای تعیین شده و سرعت حرکتشان را بررسی کند.

سرعت ویزیت مشتری و اطمینان از ویزیت حداکثری در مناطق تعیین شده نیز از دیگر وظایف محول شده به اوست.

بازاریابی سرد ، ویزیت سرد

ایجاد دلگرمی و انگیزه در ویزیتورها و کمک جهت پیشرفت آن ها با نظارت دقیق بر اعضا و همچنین عیب یابی و یافتن ایرادات در نیروها و اقدام در جهت رفع آن ها با ارائه آموزش و صحبت کردن نیز به عهده سوپروایزر فروش است.

بررسی میزان رضایت مشتریان از نحوه ویزیت و فروش و همچنین دریافت بازخورد نحوه معرفی محصولات به مشتری، حمایت از پرسنل تحت امر در برابر شرکت و تأمین منافع نیروها نیز جزو وظایف یک سوپروایزر فروش حرفه ای است.

همچنین وی باید در پایان روز فاکتورهای فروش و گزارشات کاری نیروها و پرسنل فروش یا همان ویزیتورها را بررسی کند.

فعالیت جهت برگزاری دوره های آموزشی ویزیتوری جهت افزایش کارایی و بازدهی نیروها، نظارت بر عملکرد نیروهای جدید الورود و تلاش جهت پیشرفت آن ها، بررسی وضعیت ظاهری نیروها، شناخت و تسلط بر محصولات شرکت و محصولات رقبا و تسلط بر گویش و زبان بدن نیز از دیگر وظایف یک سوپروایزر فروش حرفه ای است.

در پایان یکی از بهترین نرم افزارهای ثبت سفارش کالا و محصول یعنی دسیما را به ویزیتورها و سوپروایزرها پیشنهاد می کنیم که میتوانید از این لینک به آن دسترسی داشته باشید.

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.